FANDOM

Naruto Shippuuden to kontynuacja mangi i anime Masashiego Kishimoto Naruto. Opowiada ona o dalszych losach Naruto i jego przyjaciół po powrocie z treningu. Naruto po trzech latach wrócił z treningu do wioski, który odbył wraz z Sanninem Jiraiyą. Spotkał swoich przyjaciół, min. Sakurę i Konohamaru.Wszyscy jego rówieśnicy dojżeli, trenowali a co najgorsze dla Naruto, stali się chuninami. Jego głównym celem jest ocalenie przyjaciela Sasuke z rąk Orochimaru Oczywiście po drodze będzie trzeba stawić czoło Orochimaru i głównemu wrogowi, czyli organizacji Akatsuki, która będzie chciała schwytać wszystkie demony i wykorzystać je dla własnych celów. Naruto próbuje odbić Sasuke po pierwszym starciu z Akatsuki. Dochodzi do spotkania zaginionego przyjaciela. Młody ninja nie ma szans z Sasuke, który ma nad nim ogromną przewagę. Gdy powraca do wioski ćwiczy z Kakashim manipulację natury swojej chakry aby ulepszyć technikę Czwartego. Ma tylko pół roku do momentu kiedy Orochimaru przejmie ciało jego najdroższego przyjaciela, dlatego poddaje się wycieńczającemu treningowi za pomocą masowej replikacji cienistych klonów.Następnie Naruto znów staje do walki z Akatsuki. Udaje mu się udoskonalić Rasengana, jednak okazuje się, że nie może używać tej techniki, gdyż jest zbyt wyczerpująca dla jego organizmu. Sasuke zabija Orochimaru i rusza za swoim bratem, kiedy go znajduje po długiej walce zabija go. W tym samym czasie Jiraiya odnajduje tajemniczego szefa Akatsuki- Paina i ginie z jego ręki. Naruto zaczyna trening w ropuszej wiosce. Pain natomiast w poszukiwaniu dziewięcioogoniastego atakuje Konohę. Po tym jak Naruto pokonuje wroga zostaje ogłoszony Bohaterem Wioski Ukrytej w Liściach. Niedługo potem Sasuke zabija Danzou, a Tobi ogłasza, że rozpoczęła się Czwarta Wielka Wojna Shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki